Z á p i s
ze 6. jednání kontrolního výboru dne 07.10.2013.
Přítomni: p. T. Sedláček, Ing. P. Gregor, Mgr., pí L. Fišerová, p. M. Kodeš, pí Ing. N.
Tlamichová
Omluveni: p. J. Nedoma, pí P. Hanzalová,
Nepřítomen: Bc. J. Záveský, p. F. Jašek,
Kontrolní výbor je usnášeníschopný.
Program jednání:
1. Konzultace rozpracovaných kontrolních zpráv.
Kontrolní zpráva o plnění úkolů RM a ZM byla přednesena jejími zpracovateli a odsouhla-
sena jednomyslně všemi přítomnými na posledním KV 09.09.2013. Vzhledem k upozorně-
ní vedoucí odboru vnitřních věcí, že zprávu neobdržela, bude tato předána opětovně 09.10.
2013 Ing. Gregorem.
2. K rozpracovaným zprávám:
- Pí Fišerová s Ing. Gregorem provedou ještě konzultaci s vedoucím odboru SMI a pověře-
nou pracovnicí v oblasti zeleně, sl. Koštířovou. Současně bude provedena konzultace s fi-
nančním odborem, vedoucí Ing. Polenovou. Kontrola byla nabízena dne 02.10. v odboru
SMI s tím, že bylo přislíbeno KS připravení všech nutných podkladů pro kontrolu a
zodpovězení 13 otázek, který byly vzneseny při poslední kontrole této problematiky
v srpnu 2011. Jakmile bude vše připraveno, bude KS sdělen termín l. jednání. Předpoklad
ukončení kontroly do konce listopadu 2013 a předpoklad projednání v KV 12/2013 a
rovněž tak předložení zastupitelstvu.
- Pan Kodeš a pí Ing. Tlamichová - kontrola rozdílu vybavenosti MŠ Čtyřlístek a Pam-
peliška - čeká se na termín inventarizace. Ing. Gregor konzultoval ještě některé otázky
týkající se kontroly s vedoucí odboru ŠSVZaK, pí PaedDr. Bodnárovou. Na základě této
konzultace byly získány doplňující materiály z Pampelišky II a v kontrole je pokračová-
no. Předpoklad dokončení je dne 31.10.2013 a předložení na následující jednání KV v
prosinci 2013.
- Kontrola připravenosti na zimní údržbu - kontrolní skupina zahájí kontrolu v listopadu
2013.
- Kontrola využití finančních prostředků z výherních automatů bude dokončena po dodání
všech podkladů a kontrole vyúčtování v lednu 2014. KS přednese předběžné a dílčí
závěry na příštím jednání KV.
3. Předpokládané úkoly pro plán kontrol v roce 2014.
- usnesení RM a ZM,
- kontrola investičních nákladů školního hřiště,
- kontrola investičních nákladů a víceprací - rekonstrukce varny ve školní jídelně.
4. Urgence zpráv od odpovědného pracovníka MěÚ Lysá n.L. o podstatném zlepšení stavu
nekvalitních laviček od firmy, která je instalovala.
Příští jednání KV bude 11.11.2013 od 19:00 hodin.
Zápis byl hlasitě diktován a odsouhlasen přítomnými členy KV.
Zapsala: Ing. Tlamichová Naďa
v Lysé n.L. 07.10.2013
Přepsala: Šťastná
Zápis z 6. jednání kontrolního výboru dne 07.10.2013
- Podrobnosti
- Napsal Administrátor
- Kategorie: 2013
Nalezli jste chybu? Označte jí myší a stiskněte Ctrl + Enter.