+420 325 510 211  | 
  DS:5adasau

Od 20.4.2020 bude možné, po objednání, vyřizovat své záležitosti v budově městského úřadu.  Jednotliví klienti budou přicházet před budovu úřadu v domluveném (objednaném) čase a zde si je příslušný úředník vyzvedne.

Budova úřadu NEBUDE volně přístupná.

Pro vyřizování na odboru dopravy (evidence řidičů, vozidel) a na odboru vnitřních věcí (občanské průkazy, cestovní pasy) musíte být objednaní přes on-line objednávkový systém, který je umístěn na stránkách města www.mestolysa.cz. (1 objednaný termín = 1 podaná žádost).

Přímý odkaz: https://mestolysa.cz/mestsky-urad/objednavkovy-system


Pokud budete mít potíže s registrací termínu v on-line objednávkovém systému, kontaktujte telefonní číslo 325 510 264 (paní Kopecká), kde si termín návštěvy domluvíte a ten bude do objednávkového systému vložen.

Na všechny ostatní agendy si musíte návštěvu dohodnout telefonicky s daným úředníkem, viz. seznam telefonních kontaktů na stránkách města www.mestolysa.cz. Kontakty budou uvedeny i na vstupních dveřích budovy úřadu.

Žádáme, aby se objednaní klienti dostavili ve stanovenou dobu. Pokud přijdou později, bude nutné, aby se znovu objednali. Tímto opatřením se snažíme zabránit větší kumulaci osob v budově úřadu.

Systém je zaveden v souladu s doporučením MV ČR ze dne 14.4.2020 tak, aby byla v co nejvyšší možné míře zajištěna bezpečnost všech osob přítomných v budově úřadu.

Děkujeme za pochopení

Nalezli jste chybu? Označte jí myší a stiskněte Ctrl + Enter.