+420 325 510 211  | 
  +420 325 552 066  | 
  DS:5adasau
Odbor správy majetku zajišťuje
  • evidence a správa veškerého majetku s výjimkou nehmotných a finančních produktů,
  • plnění rozpočtové kapitoly spadající do jeho kompetence,
  • vyřizování běžné administrativy a korespondence,
  • opravy a údržba nemovitého majetku města,
  • opravy a rozmísťování dopravních značek na místních komunikacích,
  • zajišťování dopravní obslužnosti,
  • vedení map inženýrských sítí a vozovek a jejich průběžná aktualizace,
  • správa bytového fondu v majetku města v souladu s platnou legislativou,
  • správa nebytových prostor města v souladu s platnou legislativou,
  • evidence pohledávek města na nájemném z nemovitého majetku města,
  • evidence a správa pozemkového fondu města,
  • udržování čistoty a pořádku ve městě,
  • zajištění provozu a údržby veřejného osvětlení,
  • výsadba a udržování veřejné zeleně,
  • administrace a organizace svozu komunálního a ostatního odpadu,
  • výběr poplatků určených OZV,
  • ve spolupráci s MěP umísťování psů do útulku,
  • zpracování koncepcí města a jejich plnění v oblasti životního prostředí a zemědělství podle pokynů RM,
  • správa městského hřbitova, zajištění jeho údržby a služeb podle zákona o pohřebnictví,
  • vydávání rozhodnutí o zvláštním užívání komunikací v majetku města,
  • zajištění údržby a oprav školských zařízení v majetku města,
  • příprava podkladů pro veřejné zakázky odboru,
  • organizace výběrových řízení na zakázky, realizované odborem,
  • zpracování a aktualizace koncepce rozvoje města podle pokynů RM.
Nalezli jste chybu? Označte jí myší a stiskněte Ctrl + Enter.