+420 325 510 211  | 
  +420 325 552 066  | 
  DS:5adasau
Pořádání sportovních nebo kulturních akcí na pozemcích města

Na základě množících se požadavků na konání akcí na pozemcích města tzv. ze dne na den, upozorňujeme zájemce, že k povolení akce je nutné schválení v Radě města Lysá nad Labem a vydání rozhodnutí odborem správy majetku. Městská policie nebude bez rozhodnutí a souhlasu RM poskytovat součinnost. 

Formulář k žádosti je k dispozici na stránkách města- Městský úřad – odbor správy majetku – formuláře – „Žádost o užití komunikace (Veřejného prostranství) pro pořádání akcí“.

Na formuláři jsou uvedeny i přílohy, které je nutné přiložit k žádosti pro vydání rozhodnutí.

Upozorňujeme na včasné podání žádosti – 6 – 8 týdnů před konáním samotné akce, vzhledem k termínům RM a potřebnému času na zveřejnění přechodného dopravního značení odborem dopravy.





                                                                                                                   Vrbová Lenka

                                                                                                             Odbor správy majetku

Nalezli jste chybu? Označte jí myší a stiskněte Ctrl + Enter.